happy happy ohh


pagi tadi pukul 10 lebih kakak aku dah kejutkan aku bangun..sebab aku janji nak teman beliau pergi medical checkup memandangkan beliau dah tunggu masa nak beranak..aku pun pasrah je bangun walaupun tak rela sebab aku tidur lambat so sebab tu bangun pun harus lewat..miahahaha..anak daraaaaaa...
tapi sebelum ke klinik kakak aku ajak singgah IKEA kat Mutiara Damansara since aku tak pernah pergi..hahaha..gila kuno..sementelah disana kitorang terus serbu cafe die..sebab dah lapar tahap nak meninggal..dapatlah aku rasa meatball IKEA yang feymes gilaaa tuu..rase dah complete hidup..kalau mati pun tak rasa nyesal sebab dah rasa natang ni..hahahah


sumpah sedap gilaaaaaaa..

 terima kasih diucapkan kepada kakakku yang sudi meluangkan masa membawa aku melantak di IKEA..

tukar cerita

sepetang bersama tersayang..
webcam sambil mengenang kenangan lama..
ohh indahnya~ ~
walaupun dia je yang nampak muka aku kan..
pastu sebok cakap muka dah tembam lah..
elehhh..ingat dia kurus comel ke ?
rindu sungguh dgn budak perasan comel ni..
huuuu ~ ~
 
tukar cerita lagi


last 15 minutes pulak dapat unexpected call from Egypt..
serious tak sangka bestfriend aku kat sana nak call..
almost 30 minutes jugak lah borak..
tanya macam macam..gelak terbahak-bahak aku..
lepas habis call sengih sorang sorang..