precious moment :)

my birthday should be on coming 14th April tapi..aku dah sambut dulu dah..nampak tak kerakusan di situ ?
aku sambut dengan manusia yang paling aku sayang paling aku rindu selalu and yang paling penting manusia yang paling tak comel kat alam semesta ni..hikhik :p sebab katanya nanti die takde mase birthday aku..so sambut awal..
hasilnya aku dapat hadiah yang sangat sangat sangat berharga..sob sob..terharu tauu..

mehh aku perkenalkan makhluk yang paling bertuah sekali sebab dapat tuan yang comel macam aku ni..miahahahaha...



mula mula kite bagi saspen sikit..nampak tinge je dulu..


jeng jeng jeng..nampak mate pulak..muka aku pulak yg eksaited kat situ..hahahaha


ini lah dia buah hati intan payung kedua selepas si dia..pengganti dia di kala aku kerinduan :')




gambar passport..tapi IC dia tak buat lagi..belum bubuh nama..tapi buat sementara ni aku panggil dia kuma :) sebab nama panjang dia rilakkuma..




kitorang suka manja manja pastu buat aksi mesra..hahaha

dah dapat natang kuma ni aku punya lah happy sangat sangat sebab dah lama aku mengidam natang ni..terima kasih sayang :')
lepas tu tetiba dapat lagi satu natang yang aku rasa macam nak nangis bila dapat..tapi nak jaga macho punya pasal tahan je..sangat berharga bagi aku..


beautiful necklace.. aku tanya 'S' untuk apa..jawabnya 'sayang'..nasib tak beli 'N' untuk 'nura'..

ape pun..thanks sayang...sangat sangat appreciate those presents and all our sweet memories..
i love you with all my heart..