bestfriend's birthday celebration :)

23 Mac 2013
happy birthday to my beloved friend..Nurul Aqilah binti Abdul Wahab..aku kawan dengan dia dah lama dah..since form 2 masa kat At-Tijarah dulu..dia kawan yang sangat baik..understanding..semua masalah aku boleh dikatakan banyak yang dia tahu..bila aku sedih aku cari dia untuk tumpang bahu menangis..i love you friend..semoga sukses selalu dalam hidup :)



yang paling kiri tu qilah..yang paling over aku..yang paling poyo teah..paling bajet sulaim..hahahaah
 

sulaim upload kat fb..eh..cantik pulak aku..hahha..teah tak cantik..
 

 abaikan.
 

aku tak ingat ape yang aku cuba sampaikan.qilah muka malas layan.
 

gambar ni sweet sangatt..nampak happy :)


bersama zara a.k.a budak kampung..
 
happy birthday qilah :)

qilah langsung tak expect yang kitorang nak surprise dia..lagi2 aku teah dgn zara jauh..datang dari Gombak , Batu Caves dgn Setiawangsa nak celeb birthday dia kat KUIS Bangi..demi kawan aku sanggup..even penat sangat and berhabis duit tapi berbaloi tengok sahabat aku senyum gembira :')

sebelum balik aku sempat pesan kat diorang "nanti birthday aku korang buat lah surprise jugak tau..please..tapi jangan bagitahu aku ape korang nak buat"...hahaha..siap mintak patung Rilakkuma yang aku tergila gila tu..benda tu RM80 aku suruh dorang tong-tong duit beli..hahahaha.walau ape pun aku nak jugak patung tu !
-GILA-